dålig bloggare, jag vet

jag har blivit ganska dålig på att uppdatera, förlåt nos.

igår var iallafall jag och bästis i stan, och vi hittade massa roligt ! :)
köpte ett par svarta jeans, en typ väst ? fin iallafall :) ett typ persikofärgat linne (köpte ett likadant till jossa fast gult !) och ett vanligt svart linne :D jättenöjd med allt.. :)
på kvällen blev de först påskmiddag med familj, mormor och gudfar :) sen filmmys med nico, rikard och alex !

idag blev det ännu mera stan, köpte ett par till jeans, blåa lite slitna, och en blå kort t-shirt, oxå snyggt :)

ikväll blir de surströmings middag med familjen och bästis familj+ mormor, inte så uppskattat matval från min sida, men alla andra (utom jag och david) är nöjda, så okejdå.. :P men vi får faktiskt lax istället, så de funkar ! måste bara stå ut med lukten.. :P

nu ska jag duscha och fixa mig, påskpuss! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi, ^^ (a)

2008-03-23 @ 16:51:04
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0