fredag!

min dator har gått sönder :( sitter här i min syrras rum nu medan hon inte är hemma, mihiii :)

igår hade jag bara en lektion, en väldigt lång dock, 3 timmar svenska, inte kul. men jag överlevde och till lunch var det pannkakor !
efter skolan åkte jag in till staden en snabbis och köpte lite smågrejer, sen åkte jag hem och gjorde ingenting, det va ganska skönt :) fick god mat och sen hurtade jag jossa och sara iväg på aerobic, det va kul :)
sen blev det mysig prommis med erikis.. :)

idag är ja¨g inte på min apu, wihuuu! glädjeskutt eller nått :P
ska till läkaren kl 2 idag, och då pallar man ju inte gå dit och vara där typ två timmar, och inte orkar jag gå dit efter heller (a) så de blir en typ ledig dag idag, såå skönt !

jag har typ fullspäckad dag imorrn, först ska jag fälja med erika till måleributiken där sara kommer jobba imorrn och hämta färgprover, sen ska jag träffa tungis och nico, och vi ska sola och slinga, sen bär de av till nicos match för att heja på, och sen melodifestivalen nånstans? och sen festis hos fu.. :)

på söndagen blir det konfaträff med dom smp söta, och vi kanske får våra ledartröjor? hoppas !
sen tänkte jag att jag skulle hinna sova lite oxå, får klämma in de nånstans (:

nu ska jag duscha och göra mig iordning !
pusssssssssssssssssssssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Bästus

Aow, vad har hänt med datorn älsk?

2008-03-07 @ 10:15:52
Postat av: Anonym

jag typ tycker det lååter som vi har en trevlig helg framför oss ;)

2008-03-07 @ 17:16:09
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0