hallåå

nu har precis ätit middag och är proppismätt !
min söndag blev inte så seg som jag trodde att den skulle bli :) började med att jag åkte med mamma och pappa och handlade, hade inget bättre för mig ^^
sen hörde rikard av sig och sa att han ville ha sin cykelnyckel som han ju hade glömt här, så då var det bara att promenera hem till honom och lämna den, och jag blev kvar där ganska länge oxå, vi hade trevligt och chillipillade lite ändå tills sara messade och frågade vart jag var, jag skulle ju till henne.. så då lämnade jag rikard och gick hem till sara, där blev det mycket skratt och gamla foton, vi var mycket söta barn, speciellt sara :)

snart ska jag göra dip, och sen klockan nio tror jag att jag ska kolla på wallander, nån som ska göra nått mys ikväll ? :)

kiiiiiiiiiiiiiss <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, jag var mkt snygg när jag var ung ;) HAHA
Man kanske ska ta och kolla på Wallander här med.. :P

2008-03-02 @ 20:22:01
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0