hola

Idag var det inte min dag till att börja med, hade massa ångest för saker och var lessen. Sen pratade rektorn om alla barn i sri lanka och vi ska jobba. får nog jobba på donken då, eller städa.. IAF så blev allt fett äg sen för vi slutade tidigt och jag fattade MVG frågan på kemiprovet, G frågorna var däremot väldigt svåra. Sen chillade vi runt lite och satt vid datorerna. MEN NUU IAF så har jag påsklov och de kan inte bli bättre tror jag.. kanske. Åker till spanien inatt/ikväll/imorgon på morgonen tror jag det var. Ska bara vara där ett kort tag men det är skönt så man hinner vara hemma lite också. Men det ska iaf bli jätteskönt att vara ledig! Och vad mer? jag har inget kul att skriva. Ska även måla om på mitt rum på lovet, rött! men vet inte om vi hinner det.. eller vi kan ju som sagt jobba både dag och natt. Men ändå jag vet inte, har ååååångest.. typ beslutsångest över allt, över livet.

Fastän livet äger för det gör verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0