jag lever sådeså

hej nu sitter jag och pratar med skeden i telefon och vi är bäst har vi kommit fram till typ.
igår fick jag beröm från mc donalds för att jag ägde hon som jobbar på lördagar så jag kände mig fett stolt med sand i håret för jag låg på en strand i spanien. spanien var för övrigt väldigt bra och vi chillade och gick på stan typ och långfredagen var den fetaste festdagen där, de var najs. nu är jag död och febrig och så men ska snart hem till tilda i bååååålsta och jag måste vänta på pendeln i 30 minuter. sen ska vi käka våfflor men de fanns inget våffeljärn så det blir till att göra pannkisar istället, inatt sov jag fem timmar och på tisdag åker vi till millas land, var det tre tåget? eller två? de kommer bli mys<3 har med mig bara mjukkläder men de är bra. finns det någon bankomat vid tåget så jag kan ta ut pengar till hemresan? vem vet. nu ska jag gå, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0