kan man ha det bättre än vi

Är fort......farande stolt över victoria som bloggat som en bloggnörd! Eller bloggat mycket. Jag är då inte lika duktig. I lördags tittade vi som sagt melodifestivalen. Sen på söndagen var det jobb och jag kom för sent och fick kuta och sen fick jag lära mig hur man knöt slipsen.. Allt rullade på fram till lunch då tess&erik kom, sen åt jag sen kom tina&lollo också. Några barn eller ungdomar var där och var jobbiga.. de ville nämligen ha massa muggar medans de ropade typ: Gud är med dig! till mig.. jag ba eh. Sen ställde de en gåta som de lärt sig i skolan. OCh det är så skönt att sluta för man blir så lycklig och glad då. Sen kom jag hem och kollade tv och sov. Sen var det dag (den här dagen) och jag vaknade pigg! Hade håltimme första lektionen och hade på mig de utvalda mjukisbyxorna och snyggt smink som jag och tilda valt sedan lång tid tillbaka.. Hade engelska (bajs) och bild (bra) sen lunch och gympa och sen håltimme på spenskan fastän jag och några suttit och väntat länge länge för att han aldrig är sjuk. Mathilda hade försökt få mig att skolka hela dagen men jag sa icke jag ska vara duktig nu och sen kommer inte han såklart. Åhhhhhhhhh. typiskt! Nu är jag hemma iaf och ska snart hämta pengar och promenad med bananis och så. Sen är det hem och sova och sen tisdag. Tisdagar är bäst för jag är alltid lycklig på tisdagar. Måste hålla med victoria på den punkten att det är tråkigt utan bilder, men det finns inga najsiga.

 Kan alltid lägga ut en bild på denna snyggingen vem det nu är. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0