lediga onsdagen

Idag är en bra dag, jag gjorde ett riktigt kap.
Hade presentkort på Nk på 400 spänn och skulle köpa en foundation. Sen stod det en skylt, att om man köpte två produkter så skulle man få en kartong med saker till ett värde av 780 eller vad det var. Så jag köpte en foundation och en kajalpenna för 400 spänn och sen fick jag parfym, mascara, läppstift, ögoncreme, skrubbcreme, bodylotion och lite annat smått och gott.
Mötte som sagt victoria, sen messa sabina och frågade om hon fick följa med och vi sa: såklart! Så hon kom. Åkte hem ganska tidigt, jag åkte för långt så fick åka tillbaka igen.
Jag har en finne i pannan som jag pillar på hela tiden, fett jobbigt. Imorgon är det sovmorgon för min del. Najs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

najsigt :o jag vill osså ha..

2008-03-06 @ 20:38:20
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0