lördag den 1 mars !

(ni har väl inte missat bilderna två inlägg ner ?)

och nu börjar jag få lite ångest nästan, skola om två dagar, sucki .

igår kväll fick iallafall jag och erika lite sällskap, rikard messade och sa att han hade tråkigt, så han tog med sig sebbis och kom och kollade på film och myste med oss, mysipysi!
vi såg först typ the wicker man, den va ganska konstig, men den va lite bra oxå :) sen såg vi wallander-pyramiden, den va oxå braig. och där emellan så hann jag och sebbis dricka cola oxå, wihuu :D rikard och erika fick oxå smaka lite..
vid 2 tiden traskade dom söta hemmåt och jag hoppade i säng !

idag ska jag och tungi sola, ska möta henne inne i stan typ halv 5, så måste åka typ 4, och innan dess ska jag hinna städa och göra mig iordning och äta lunch . men de ska nog hinnas med !
kvällens planer är först middag hemma eftersom att vi ska ha gäster, och sen träffa milli och förhoppningsvis sara och erika för att kolla på melodifestivalen, får se vad vi hittar på efter :)

nu ska jag byta om och torka håret, pusss ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nos

2008-03-01 @ 15:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0