mysgos föralltid

Tjing! Nu är vi hemma och levande och glada, det kan inte bli bättre.
Tre dagar ute i engelsberg, eller vad det nu hette, en bit utanför fagersta. Vi mös en hel del, de lite ynre i gänget sov en del, färgade hår, sara , jag och vico blev ljusare medan nico fyllde i utväxt. Milla skulle också bli blondare sen.
Kollade också på film, spelade spel, körde singstar och tog en kort promenix och fotade oss.
Idag ska vi däremot måla mitt rum var det tänkt, men det blir nog inte så, vi ska istället spackla en gång till, sen åka till vällingby och gå till läkaren&luncha och sen hem igen! På kvällen kommer sara med och vi ska bowla och något kanske<3 Juste jag kom på att jag är sjuk och jag hoppas inte att jag smittat någon allvarligt. Men jag har ont i halsen och hostar och snuvar massor. Nu väntar jag på ploppy. vi ska även göra om våran blogg någon dag!

image372

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0