pyttipanna

Kvällen igår var.. lyckad? Ja, vem klagar?
Dagen började med solning och färgning av camillas hår, sen gick de hem från mig och jag fixade mig i ordning. Sen gick jag för att träffa nosy som hade gjort i ordning sig på 30 min typ - GRATTIS! sen skulle vi mot vällingby men lyckades åka åt fel håll och allt blev kaos. Men eftersom vi faktiskt var tvugna att ha mc donalds mat fick jag KUTA och köpa det. Sen såg vi på sias match och dom ägde! Och sia gjorde första målet, alla andra var också fett bra. Sen åkte vi till nico och mös och såg melodifestivalen och åt rinniga apelsiner. Sen gick vi till fuuuu. Jag eller chrisse kanske det var tog massa bilder och dom kommer ut här sen när dom tagit sig över till datorn, vilket kan dröja ett tag. Sia sov här också och vi sov tre timmar. Hon gick upp halv sju och gick sju, sen kunde jag inte somna upp så jag gick upp åtta. Trött.. men glad. Men sen kom jag på en sak! Att på tisdag är nosen ledig och jag med! Så vi ska mysa på måndag+tisdag. Och det ska bli mys för det var ett tag sedan det var bara vi. Bio? Mys? Nos?

Kommentarer
Postat av: nosy

jag älskar dig så himla mycket ploppi, mys med bara dig är efterlängtat

2008-03-09 @ 19:07:01
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0