sömnlöst

wiie, igår kväll blev de mys för hela slanten eller hur man säger.. :P
vi möttes på brommaplan och hyrde filmer green street holligans och disturbia, och köpte massa godis och gott !
sen bar de hem till mig och de blev massa trångt när man skulle sitta 9 pers i minsta soffan typ, men de va mysigt ändå :)
tror knappt att jag har sovit något alls i natt, sjukt obekvämt.. :P men fick iallafall lite sömn på morgonen när de inte var liika trångt längre !

sen träffade jag sara nico och cilla och vi utförde lite ärenden och sånt bus, sen blev de långpromenad hem och nu måste jag packa och äta mat .
imorrn åker vi till millas land, de kommer bli mys kan jag lova.. :) klockan 14.14 imorrn går vårat tåg, lets inte missa !
justeja, de kommer bli värsta frisersalongen där, vi ska nämligen färga och klippa och ha oss :)

på torsdag kommer vi hem, och på fredag och lördag blir de erikadagar <3 vi ska måla hennes rum och gå till doktorn, lova att du håller min hand ploppy ?
sen ska de hinnas med att fira min bästis oxå, hon fyller faktiskt 17 på lördag !

nu ska jag kila upp och se hur de går med maten, börjar nästan bli lite hungrig (a)

pussss, skriver innan vi åker <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså ska vi färga hos mig ? :D najs typ

2008-03-24 @ 20:46:56
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0