söndagis

okej, lite söndagsångest har man allt idag, men jag har iallafall haft ett supermysigt lov med min sjukt underbara vänner, sådeså :)

kvällen igår blev mysfaktor 10000000000000000000000000000 typ, först myste vi hemma i erikas säng med massa gottis och såg på melodifestivalen, vi diggade låt nr 3:s byxor och så..
sen begav vi oss hem till rikard där rikard sebbis och mille var, vi lekte lite med dom och såg på american pie, den är ju sjukt rolig ! dansen äger :)
när natten kom promenerade jag och erka hemmåt, de regnade och var kallt, men de gjorde inte så mycket !
och jag glömde ge rikard hans cykelnyckel som jag så duktigt till och med hade lagt i jackfickan,

nu ska jag sminka mig, pusss på er <3

Kommentarer
Postat av: Sara

"vi diggade låt nr 3:s byxor "
Vem gjorde inte? ;) Dom var ju sjuukt heta! xD

2008-03-02 @ 16:05:58
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0