vad är bäst av så ska det låta och leta dance?

Hur mycket kan man egentligen älska en låt innan man älskar den för mycket?

Nu har tjejerna och några killar åkt till brommagården över helgen för att agera ledare, vet inte vad de ska göra, men ha kul. Hoppas de får sol (okej, jag lät som en tant, skit samma)

Idag är det mathilda/matilda som har namnsdag. GRATTIS<33. Firade detta med att sola lite, solariet luktade vanilj (najs alltså) sen köpte jag ett par gråa strumpbyxor, BARA för att det är mathildas namnsdag. för jag vet att jag måste spara till spain och alla andra viktiga dagar. Hatar att vara pank.

Och jag har kommit på att jag ska vara aktiv här nu de kommande dagarna. De är nog de bästa med att dela blogg, att man kan skriva när den andra är borta. Nu lovar jag en sak, jag ska lägga ut bilder här, snart.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0