välkommen mars 2008

Den ända jobbiga med att dela blogg med någon är att den andra redan skrivit allt. Jag menar, vi tycker mycket om att nosa ihop och gör det ofta, sen när den ena bloggat om det, vad ska den andra blogga om då?
Som nu tex.
Jag kan ju fylla ut lite med att vi igår köpte sött, surt, salt och choklad som vi brukar samt stjäronor och så, hyrde film med csn kort, kände oss lite coola. Vi körde även singstar och jag trodde jag ägde henne, fast sedan visade det sig att jag kollat på den blåa linjen på tvn fastän jag var den röda, så jag förlorade istället stort. Jag åt mest som vanligt, och fattade minst som vanligt. Sen körde vi lite gympa. När vi sedan var påväg hem trodde vi det börjat brinna någonstans då en brandbil kom. Vad mer ska jag skriva nu? Chokladbollarna på vivo är bäst. Jag ska sy in mina jeans och jag har inte gjort ett piss på min gympauppvärming. Vi kan också välkommna mars, tyvär med regn.. Och jag måste äta något nu innan jag dör. Idag känns precis som en seg värdelös söndag på den tiden då de fanns på min vecka. Nu finns de inte längre, ganska skönt faktiskt. Ikväll blir det kanske melodifestivalen eller kanske bara chilla och försöka bli klar med skiten. Eller nåt. Jag vill åka snowboard, det är najs och det är kul. Visst är det bättre med snö och sol än regn och rusk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0