Vi ber om ursäkt

Okej vi är lessna om det inte blivit så mycket bloggande på sista tiden! Vi har fått tusentals brev och en(!) kommentar från alla våra fans. Vi ska blogga mera!
Idag är det torsdag.
I tisdags kan vi börja med var jag och plopp lediga och vi biomysade och sedan gick en runda på stan, jag köpte en kjol och en klänning, plopp köpte tröja&smink. Sen lunchade vi i en trappa. De va de de.
Sedan onsdag, slutade super sent, sen barnvakt=pengar.

Idag är det då en vecka kvar till jag är i spanien, sex dagar kvar tills att vi åker. Grymt kul!
Alltså en dag imorgon (hurt gym) och sen skola och sola. Sen HELG och TVÅ dagar i skolan.
Sen är det påsklov med ägg och målning av mitt rum, rött tror jag det blir.
Så sara, jag kanske kommer till dig på lördag och köper färg.. och sen precis när jag skrivit det så inser jag att du ska till brommagården. Så nej, vi ses inte då heller! Men färg ska köpas.

Läste igenom bloggen lite här nu och insåg att det var as länge sedan vi la ut bilder! För det första tas det inte så många, och för det andra så suger vi på att lägga ut. Men jag ska fixa det imorgon, då kommer bilderna från lördagen. Förbered er på något cooolt! Nosplopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0