28.50

typ mys helg eller nått(:
i fredags skulle vi busat en massa, jag plopp tungis anton amanda och jacob. men buset ville inte riktigt, så vi fick busa på annat sätt, och det blev bra det med (: det va liksom skoji och mys och mycket gå och så, men najs ändå :) fick godnatt puss och blev omstoppad av världens bästa bebistunga<3
fick hurta upp och satt på bussen fem minuter efter jag vaknade på lörfagmorgon, bra jobbat typ. sen va det konfirmation för dom små som gällde, de va typ nostalgi och konfirmation är typ ganska fint tycker jag

kvällen ägnades åt att fira våran lito! vi bowlade och körde lite egna varianter som funkade bäst typ, sen chillade vi på donken typ tre år, vi får fira dig lite mer festligt snart söto.
kom hemsi ganska tidigt och la mig i plopps säng och somnade bums.
idag har jag lagat mat, chillat med ploppy och cyklat typ.
imorgon har vi egen hårvård och de är typ najs! så nu ska jag duschi och sen sovi så jag är pigg och glad imorrn! tungans hår ska färgas!

pusspåminaallrabästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ mysigaste!

2008-05-19 @ 17:08:26
URL: http://mill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0