astrid lindgrens

tjoo, idag ska jag inte gå till skolan. typ lite skönt att slippa permanent. ska till astrid lindgrens idag, lämna prover och gå på kontroll. så skulle hinna typ en halv lektion, man ba näe tror inte de.
igårkväll va jag och tvillingsjälen min lite hurtiga, vi simmade ! de va skönt och mysigt och vi plaskade runt och snackade typ läänge.
snart ska jag dra mig till isis och möta två av mina favorit flickor, vi tänkte soola lite. efter de blir de hem och duscha och fixa, äta lunch och kanske plugga lite om jag hinner. ska möta mammi och pappi i v-by så ska hurta dit sen, och därifrån åker vi direkt till astrid lindgrens. Idag skulle min morfar fyllt år, så jag och mor min ska äta middag hos mormor ikväll, typ mysi.
men jag har en hel uppsats att skriva tills imorn och igår hade jag varit duktig och börjat, men neej.. allt försvann, puts veck liksom :O man ba kul

jajaa, nu ska jag fixi och sen gå till tuben, pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0