äta

hej jag sitter och hungrar ihjäl här borta för jag är as hungrig. de känns inte som att jag ätit på jätte länge fast senast var i skolan idag eller nä eller jo lite i skolan annars frulle på donken och muffins och pommes. jag visste inte ens att de hade frukost på donken, eller jo de visste jag. men innan klockan tio får man inte köpa: hamburgare, pommes, paj, glass, bulle eller något.. aja. jag är arbetslös om jag inte sagt det! men jag ska söka något annat jobb, typ BR. de verkar fett kuligt iaf:)
haha idag gick jag upp jättetidigt imorse. sov hos lollo med tessi också och vi kollade på finalen av top model. men en minut innan de skulle säga vem som vann så kutade vi till datan och sökte och då såg vi att hon skulle vinna så vi visste det. jaja!
idag har alla varit övertrötta typ. men de va kul. eller jag blev lixom über konstig och typ pigg så ja var glad idag. min lärare tycker jag ska lugna ner mig och andas typ. de hinns inte alltid med!
jag vet inte vad jag ska skriva, jag har fyra fina bikinis. mina ögonfransar där uppe och där nere är ihop kladdade och de är fett jobbigt när man försöker blinka. De är bara för att jag hade fett bråttom imorse<3

Imorgon är det fredag, vene riktigt vad som händer.. eller tess och hennes kompis ska sova här och de blir nog mysi för de ska jobba på lördagen. kanske typ chilla agerande nos eller nåt.

(nu spelas min favorit låt typ)
och sen på lördagen ska vi fira... chrisse?:D eller milla också? nico? jag har typ inte fattat men kuligt ska man ha det i alla fall. och på söndag vet jag inte vad jag ska göra för söndagar har aldrig funnits för mig.. eller jag har ju jobbat hela dagen så nu vet jag inte vad som ska göras. men kanske träffa lollo, annars bara typ ta det lugnt och inte göra så mycket? jaja de löser sig.

jag är fortfarande hungrig och finner inga spår för när de blir middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0