för det är sånt som betyder

helloo godingar<3
jag har haft en superhärlig helg ska ni veta, ska jag berätttaaaa?
i fredags va de så att först hade jag apu och det va faktiskt helt okej! mammas vännina kom och blev fin och sånt. gick lite tidigare och stressade hem för att hinna till spånga i tid dör jag skulle träffa födelsedagsbarnet och dom andra söta! vi begav oss efter mycket om och men och skogsvandringar för vissa, bussåkande och allt sånt till kanan där vi skulle fira och grilla och ha roligt. klockan 10 fick vi mat, efterlängtade hamburgare som va mjuka och inte klara med de va gott ändå! chrisse va kvällen grillmästare :)
vi hade kul hela kvällen/natten lång där borta (jättelångt borta) träffade lite roligt bekant folk, och lite obekant^
det va kålsvart och vi hade ingen aning om om vi glömde nått när vi skulle packa ihop och bege oss. alla sprang i förväg, alla utom jag, tungan(<3) och anton och jacob! så vi fyra promenade och va trötta och kom tillslut till statoil, köpte lite färdkost och sen satte vi oss i en taxi och som tog oss hem till millis huuus (och vattensängen) sen mös vi och så enda tills de blev morgon och pojkarna gick hem! de va en liksom såkallad lyckad kväll :)
jag och tungan min myste gärnet hela förmiddan typ, satt och åt frukost i solen, klippte hår på gräset, städade lite, funderade över sår på benen, och sen begav vi oss och solade och de va varmare ute än i den konstgjorda solen och de va typ lustigt tyckte vi, hihi.
sen lämnade vi varandra och jag åkte hem och la mig i trädgården, de va skönt.
när kvällen kom cyklade jag och hämtade bästis och hela hennes glada familj kom och grillade med oss, jag tycker om min familj, och din familj, hihi
vi myste sen träffade jag ploppy och promenerade :)
imorse blev de upp tidigt för att träffa konfisarna, de va ganska okejigt och vi fikade i tre timmar typ. vi fick en låda med chokladbollar som vi delade ut till folk på gatan, en del tog för sig mer än andra kan man väl säga, vi sparade en till milla men den rymde men de gjorde inget för hon ville inte ha den.. :) så jag milli och sarisen åkte till staden och myste och jag tycker om er och milla köpte typ galet fina kläder och sara sjukt fina shorts.
millis åkte hem till släktkalas och jag och saris gick till donken och hälsade på en söt värdinna.

snart kommer de bilder från helgen oxå, härligt väder gör mig glad, och tungor, och sånt där, typ söta människor. och en braig familj som inte bråkat på mig på flera dagar liksom, och jag har inte bråkat heller, sådeså.

nu vill jag sova, pusspåerbramänniskor<3

Kommentarer
Postat av: Bästis

Och vet du? Jag älskar dig (och din familj) ^^

2008-05-12 @ 07:45:58
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: bebistungan

och jag älskar dig typ mest mest mest tack för världens bästa helg!!!

2008-05-12 @ 19:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0