fredag!

wiie, fredag idag. skippar temadagen i skolan, vilket typ alla gör så jag känner mig inte så jättedålig faktiskt! jag har hunnit med typ massa massa redan, har duschat, blåst håret, städat, packat och ätit frukost, och klockan är bara 20 i elva, duktig. 
om typ lite mer än en timme ska jag dra mig till spångis och möta upp sarisen, vi ska chilla lite där och smyga in på spånga gymnasium och leta efter en erika som vi ska vänta på. vi måste gömma oss har jag lärt mig. vi tar en tripp till staden och kikar runt lite, sen åker vi till isis och möter våran millaa<3 och köper mat, pastasallad(<3) och åker hem till henne och äter tills vi spricker typ. sen ska vi busa heela kvällen och de kommer bli bästigt.  kanske hinner vi sova lite oxå innan de blir lördag kväll, då ska vi se melodifestivalen och äta chips, så de så.
nu ska jag byta om och sminka mig och gå ut med min lilla älskling och sen drar jag nog, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0