härligadag

de blev ingen solning igår, vi satt och pratade bort tiden, mötte tungan vud halv 9, satt och pratade om allt och så lite till tills en ledsen nics kom vid halv 10. hon berättade och vi lyssnade. solariumet hann stänga så de va bara att åka hem igen :O men jag måste säga att jag älskar mina solflicks galet<3
fick sitta uppe länge och skriva bokrecension och kunde inte riktigt somna.
idag hade vi endast svenska som suger så hårt då de är inte sant, men iallafall. åkte hem och gjorde picknick lunch och mötte upp min bästaste bästis och picknickade, hur mysigt som helst faktiskt. sen ville elof ha sin elefenat, så det var bara att möta honom och ge tillbaka den och han blev typ glad för att den var hel och välbehållen och levande typ. sara och jag vandrade vidare hem till henne och dit kom våra tre flickor, vi kollade på film, eller dom gjorde, eller nån gjorde, vi sov.
har precis ätit mat och ska snart träni med mor och mamma och sara. efter det ska jag träffa ploppen och vi ska färga hår och mysa och sånt. najs va?
imorrn börjar jag halv ett så idag kan jag vara uppe och göra vad jag vill och sova länge imorrn och sen ha tråkig damianlektion och idrott med brännboll och sen sola och bli brun. om tre veckor typ åker jag till grekland, de kommer bli sköööööööönt med sol och bad och allt som hör till ni vet.

image412
jag älskar det här vädret för det är så härligt och man blir glad men mina tår gör ont men jag överlever och det är bäst med sol. puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigaste vädret ju! :D

2008-05-06 @ 22:19:45
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0