hej och hå

jahapp då var min singel då. jag har precis dumpat ploppy för vårdslöstbeteende. typ kommentarer som: äckligt till min mat... man ba tack OCH HEJ! okej de var lite äckligt för de klättrade runt en fästing typ en cm från min tallrik men men:) undra om den sov bredvid mig inatt?
idag gick jätte snabbt och de va en bra dag för vi hade sista engelska A lektionen någonsin så de var typ party hela lektionen så vi satt och löste korsord tänkte jag säga men de va de inte de va soduku. sen bild då fick vå måla men sen skulle vi gå så vi gick och åt för andra gången den dagen. jag typ samlar på fett! och sen hade vi håltimme och gymmade lite och sen gympa där vi körde min absoluta favoritlek någonsin nämligen busungar!! då ska man springa till en matta och ta en ärtpåse och sen gömma sig. alltså de står massa hinder utställda och en person ligger bakom stora mattan och räknar. sen ska man inte synas när den räknat till tio. men de är svårt att förklara men de är as kul! sen hade vi spanska nationella skriftligt uppsats någonting och de va bajs svårt och ja halv dog och drack vatten typ. jag kom på sen att jag missuppfattat typ hela ämnet. men men livet är hårt och sen missade jag bussen riktigt jävla hårt. så jag väntade och väntade och sen när nästa buss kom körde den förbi mig (?) jag ba hallå? sen stannade han typ fem meter fram och ba: ska du med eller? sen kom jag hem levande som alla andra dagar.
nu ska jag äti, sen till ploppie som jag är fett aggresivt arg och sur mot, kommer typ inte prata med henne. men iaf sen ska vi till islandstorget där rumpan ska testa och kanske köpa mina jeans:) hoppas gånger femtio miljarder på att de är snygga! för de är lite små för mig men så kan de gå när byxorna är på!

och helgen behöver jag inte skriva om för de gjorde nos så bra men jag kan sammanfatta söndagen med: 28 och femtio. och lite gos och mosnos! puss

Kommentarer
Postat av: rumph

ni som passade så bra tillsammans =/

2008-05-20 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0