hej och hå

idag är det tisdag. igår åkte victoria till kreta tänkte jag säga men jag menade grekland, men det har sara redan skrivit här! och jag sitter här ensam hemma i kalla sverige tänkte jag skriva, men de är fett varmt ute och solen steker! aja. jag ska iaf försöka uppdatera lite:) men jag orkar nog inte de.

idag var jag lessen, sen blev jag glad. nu är jag glad. idag hade jag tre redovisningar/provn och tre lektioner. de va lixom lite jobbigt. men jag lever och är glad och allt är bra, allt som kan vara bra. för de som inte kan vara bra är ingen idee att få det bra för de är bara onödigt kanske. jag vene.

jag har inga pengar på mobilen så jag är handikappad. men jag ska få 2000, någon fin dag, imorgon kanske? och då ska jag ladda på mobilen! fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0