helg

För att uppdatera lite:

Idag är det lördag och jag har precis äter köttbullar&makaroner och de smakade jätte jätte bra. Igår kom iaf sara och vico och mötte mig i skolan, vi chillade lite med tess och kollade när de fixade ordning inför balen som de skulle ha där. sen lämnade vi tess och gick mot pendeln. sen åkte vi till stan och gick till top shop och så sen gick vi till donken och åt ahlgrensbilar glass. Och eftersom de var lönedag så kunde jag shoppa lite: ett par skor, en kjol, ett linne och en kofta typ^^ sen blev det skyndi kuti till centralen för att ploppy väntade där, sara hade åkt hem, vi bråkade lite men sen åkte vi till islandstorget och mötte milla. vi gick och shoppade mat och ost för 100 kronor, vi visste inte om vi var normala.. sen åkte vi hem och lagade och längtade efter att maten skulle bli klar, sen var den klar. då åt vi. jag åt typ fyra portioner. sen... vet jag inte, sen kom amanda och anton. och sen försvann milla och anton och de var vi tre kvar. vi fick underhålla oss själva genom att gömma oss i millas garderob. vi satt där inne i typ en timma och hade andingssvårigheter, men först fick vi inte upp dörren. Det var iaf trångt:) och vi blev inte räddade av någon.. Sen kom de två tillbaka och vi chillade och pratade och så. Det var iaf mysigt och jag somnade på golvet på en snyggjacka och sov gott. Sen blev jag väckt av ploppy och då var de natt, fast bara ganska ung natt. men vi skulle lägga oss och chilla i vattensängen men somnade direkt.
Vid klockan åtta vaknade vi igen och de var morgon tyckte vi så vi gick upp och åt kräm och pratade och så. Jag, amanda och victoria cyklade till lidel och köpte korv och massor med glass och de var jätte tidigt och vi skulle köpa saft av några barn som försvann sen.. Vi åkte hem och sov lite på verandad och åt glass i stora lass! Sen spelade vi lite spel, ett som var ganska lätt.. och ett som var konstigt. Men vi hade det trevligt! Och sen var det bara att ta feta packningen och vandra hemåt och duscha och äta. Och om ungefär en och en halv timme blir det till ängbyplan och köpa wok och sen hem till millis och titta på melodifestivalen och sen ska jag kli klippt:D najs lixom för de behövs. hoppas sverige vinner, jag kommer somna. sen hoppas jag vi köper gott snask och snacks till ikväll!

plopp på alla möjliga sätt och vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0