like a star

idag kollade vi på film. Elina, som om jag inte fanns. den är ganska braig, eller typ sorlig, och typ en barnfilm tror jag. men aa.. den såg vi och sen skrev vi om den, sen fick vi gå hem. MIN IPOD ÄR TYP TRASIG :(
jag sitter här och försöker plugga och vara duktig men de går typ sämst nånsin och jag vet inte vad jag ska skriva, man ba suck.

erikan är seg, men nu sitter hon iallefall på tunnelbanan, så om typ en halvtimme är hon nog här och då ska vi leka. vi ska köpa snask.
och jag har en liten aning ångest idag minnsann, imorrn är de läkarbesök som gäller, brukar inte vara kul direkt. men hoppas hon är snäll mot mig och inte skäller så mycket som dom brukar göra, alla busar ju ibland, visst?
mammi har desseutom beställt en ny mätare till mig, en rosa, gulligt liksom!

nu ska jag kila och möta ploppy tror jag, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0