lördagbäst

tjooo.
valborg va typ kul, jag tungis och saris myste gärnet och jag blev klippt! taaaaack mills för att du klippte bäst :)
sen bar de ut i regnet och vi träffade massa roligt folk som vi lekte med och sen hamnade vi allihopa hos milla när de blev natt och kallt. det va kul.
dagen efter kom kusinvitamin med sin pojke och vi myste med dom och våra sällskapsspel, det är liksom väldigt roligt även om de låter tråkigt eller nått. fredagen blev de stan hela dagen och på kvällen film med mina söta hos alex, hot fuzz.
nico jobbar idag, hoppas de går bra! fast de vet jag ju att de kommer men ändå :)
imorse åkte jag och plopp till staden för att äta frukost och fika på bellman med tess och erik ju, de va jättemysigt och dom va trevliga och söta och allt sånt. sen blev de till att åka direkt till hässelby och möta en söt sabina och vi dansade på uppvisningen och vi va typ duktiga eller nått. snygga iallafall.
har suttit ute och myst i solen nu med mmor och far och mormor, supermys.
ikväll ska jag och plopp på bio ju, hoppas den är jättebra med de tror jag för de har milla sagt har jag för mig och hon brukar ha rätt!
mina naglar är rosa nu, jättefint och de har inte ens kladdat och jag är lycklig. skorna som jag ville ha på hm ska jag och mamma och köpa imorrn för dom finns undanlagda till mig i västermalmsgallerian och det är jag oxå lycklig för. och jag är typ gladast för att jag är nyklippt för de är så himla skönt och så. även fast jag har fobi för att få kortare hår.. men topparna va fula så de va inte så mycket att sörja över.

image410
puss för att min hund är sötast

Kommentarer
Postat av: Chrisse

ledsen, min är!

2008-05-03 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0