måndag

igår va en mysig söndag. va i stan och promenerade runt med mamma, sen hade jag sara mille och alex picknick på ängbybadet. pojkarna badade !!! dom såg lite panikslagna ut och så men de va nog kul, jag och sara bangade när vi såg deras miner^^
idag hade vi permanent och det gick typ helt galet sämst och jag fick lite panikångest eller nått. de va inte kul, inte det minsta. tungis fick ta kund idag (!) men hon va väldigt duktig tror jag. nics och chrisselito hade med sig modeller som blev fina! de blev fil till lunch och bröd med oliver som egentligen var russin i. på fredag fyller min tunga 17! och idag planerade vi typ vad vi ska göra, de kommer bli bäst.
jag kämpar fortfarande med svenskaboken, 40 sidor kvar nu och imorrn ska man lämna in en recension, men suuuuuuuck. jag sov när jag kom hem idag, de va hur skönt som helst, fast det va ju menaingen att jag skulle läst..
ikväll, klockan halv 9 närmare bestämt ska vi sola, kommer nog bli skönt, hoppas vi klarar oss från spyor och sånt otrevligt den här gången.
de är jättefint väder, jag blir lycklig typ. för de är nästan sommar och jag vill åka till den här underbara platsen. puss!


image411


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Nejmen, SANDÖN ju! :D

2008-05-06 @ 00:18:51
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Sara

Eller.. Är det Sandön? :o :p
Men du ska ju snart till Grekland också din Bajsbästis. ;/

2008-05-06 @ 00:19:34
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0