men den här gången krävs det mer

caset blev klart tillslut, det blev typ inte så bra med det får duga för jag orkar inte riktigt.
allt är kaosi, vi hann inte ens prata idag, alla bara försvann poff typ.man ba jahaa?
efter skolis åkte jag och tungan en snabbis till staden, hon lämnade tillbaka den lilla bh:n och jag köpte klänning till syster min och en tröji. 
följde henne till isis för sötbarnet skulle sola, sen promenerade jag hela vägen hem, med ploppis i örat, liksom najs:)
imorrn kommer bli typ superbäst, och lördag med! imorrn hämtar jag ploppis i spångish, hej liksom. vi ska till staden och tar med oss sara och tungan om dom viiiiiiiill.

ikväll blir det wok och kista galleria, tjo<3<3<3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

löv

2008-05-22 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0