men jag orkar inte..

fast jag vet att jag måste, så jag ska skärpa mig nu, jag ska verkligen göra det den här gången. även fast det suger, även fast det är skitjobbigt och även fast jag bara skulle vilja skita i allting. jag vet ju att det bara är jag som kan göra nått åt det här, det är mitt eget ansvar, helt och hållet. men det är bara för mycket, mer än vad jag klarar av tyvärr, så kanske är de bra att prata med nån endå?

idag skulle min morfar fyllt 76 år, så vi var i minneslunden och mormor hade köpt fina rosor.
nu sitter jag här med ett jättejobbigt arbete som jag egentligen inte orkar med, men jag har bara en halv sida kvar att skriva nu.
imorrn är de foto med konfisarna, kuligt typ.

tillbaka till plugget nu, puss.

Kommentarer
Postat av: bebistunga

imorn älskling ska jag krama dig hela långa dagen!

2008-05-14 @ 22:46:08
Postat av: Sara

Bästis, jag vet att du kan. För du är lixom bäst av alla!

2008-05-14 @ 23:20:01
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0