plopphelg

Innan när vi satt och åt mat från wooken, när vi klippte och när vi var ute och vandra pratade vi hela tiden om: de ska bli så kul ikväll.. åh hoppas verkligen att sverige vinner! asså jag kommer verkligen vara fett insatt i det här och heja och skrika massor. vi kom till och med på ideen om att vi skulle poängsätta alla låtar själva! man ba fett kuligt typ och vi, iaf jag var nästan säker på att de skulle gå bra för sverige.

som de blev: vi missade typ hela för att jag var jätte lessen i ögonen och grät massor men de blev lixom bra sen. för efter tårarna kommer glädjen och de är så skönt att gråta. men missade nästan alla bidrag, inklusive sverige. ingen kollade, eller vi garvade lite åt någons kläder någon gång, men inte mer. när vi insåg att sverige nästan inte fick några poäng gav vi upp helt och chillade istället. Vi som skulle vara så insatte i det här och heja och hoppa?

Vi klippte iaf mitt hår, eller dom där tjejerna gjorde och jag är fett nöjd. fastän jag hade haft balsam i och håret var platt som en pannkaka, en kille ba: så snygg är du faktiskt inte. jag ba: näää jag är nyklippt.

men jag och ploppy skulle till shell och tanka på pengar, men de gick icke så vi gjorde inte de utan träffade lite andra människor som var bekantas bekanta och de var också nice. och sen träffade vi, kvällens höjdpunkt: BJÖRN GUSTAVSSSONS KUSIN! vi ba shiiiiiiittt och blev lite galna. björn gustavssson var ju med och gav poäng till de andra länderna från sverige också, sjukt söt! men efter att våra händer var skit kalla och tårna likaså så skuttade vi hem till millis och tvätta bort sminket. sen sov vi sött i vattensängen och jag drömde om frisörer tror jag. och sen imorse ringde klockan och jag trodde jag var död men inte de heller! spritt språngande levande var jag. vandra till bussen och sen hemåt var det då som gällde! och sen nu är jag hemma och dricker kaffe och är lite hungrig...

Idag är det morsdag och jag har inte köpt något än:/ ska göra de sen.. och sen ska jag också till mormor och fira och sen ikväll ska nittioettorna prata ut vilket känns som att de verklien behövs! jag vet inte om jag ska träffa lollo snart eller om jag ska in till stan och köpa en topphemlig sak!

igår var det en kille med korv runt hela munnen som pratade med oss på språket norrländska. plopppuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0