sånt är livet

vi är lixom sämst på jorden på att blogga, men de kan inte hjälpas.
för de är långhelg nu och ledigt och folk gör annat och har kul. men idag är det lördag och jag och plopp och har varit i stan och käkat frulle&fikat och ätit jordgubbar med larver i tillsammans med tess&erik. vi försökte stoppa fingrarna i halsen och spy men de gick inte. sen åkte ploppy till hässelby för att träffa sabina för de ska ha dansuppvisning och de gick nog bra. jag gick hem och är hemma nu och de är sol ute och så. nice. ikväll är de noskväll som gäller och de var grymt länge sedan så de uppskattas och vi ska biomysa<3 och käka godis eller nåt, glass kanske? men mysa iaf och nosa och så. skräckis. igår var det kallt ute jag och lollo var på värmdö med några och chillade ute men jag frös så de var chilligare i bilen sen kom vi hem till mig och sov. och sov och sov väldigt länge. min natt var konstig för jag var panikslagen för jag ville verkligen inte försova mig! jag vet inte hur många gånger jag vaknade och tittade på klockan och ba SHIT vi är försenade men de va vi inte. jag är konstig. sen hade jag stängt av larmet i sömnen.. så jag fick sätta på de i sömnen. jag var trött.
you tube fungerar inte och de är typ jobbigast på jorden just nu, jag ska städa och så, JAG BEHÖVER FÄRGA MITT HÅR men jag är typ pankis!

jag victoria och sara har blivit match makers eller vad det heter, vi parar ihop par som vi tycker passar ihop. vi serverade ju på saras gudfars tonys fest och de var najs och vi hade snygga förkläden (SE NEDAN)
image408
och jag tyckte förkläder var SKIT FINT LIXOM. när vi skulle därifrån var det en annan som skullejobba.. hon ba: jag ska ha ett förkläde.. jag och ploppy stod där med våra i händerna och jag ville verkligen inte ge bort mitt! jag visste inte varför men jag bara ville ha det (jag kanske kände på mig att de skulle hända något med det?) jaja iaf så väntade jag på att ploppy skulle ge bort sitt men hon ville typ inte heller.. eller ja hon fick ingens. I ALLA FALL så tog jag hem förklädet och tvättade det och så sen hängde det på min garderob lite sådär lagom snyggt. SEN för någon vecka sedan var min mammas kompis hemma och såg de. HON BA: men gud vad trevlig han ser ut, är han singel?! mamma ba: nej tyvär han har fru och barn (vet inte vart hon fick de ifrån) i alla fall så träffade jag tutten (sara) och ploppy en gång och så berättade jag att hon hade sätt det. TUTTEN: men han är visst singel säger hon och skickar ett sms till tony och berättar att min mammas kompis sätt honom och tyckte han såg trevlig ut. tony svarar något i stil med: men vads kul! jag är alltid öppen för blind dates. jag tar telefon i högsta hugg och ringer mamma och berättar som genast ringer sin vännina och berättar. tutten messar tonys mailadresser och telefonnummer till mig och jag vidarebefodrar det till mammas kompis. dagen efter får vi reda på att de redan dagen där på ska träffas! här går det undan.. sagt och gjort så träffades de och jag har hört att det faktiskt gått riktigt bra. hälsa sara att hon har en väldigt trevlig gudfar! fortsättning följer!!

men ibland är livet ganska hårt fast en del saker gör livet underbart bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, haha, vi kanske skulle starta ett dejtingföretag? ;)

2008-05-04 @ 10:35:00
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Anonym

de tycker jag låter som en toppen på snoppen bra idee hurru:)

2008-05-04 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0