sis

jag leker med min syster, hon tycker att jag är snygg. hon är ganska snygg hon med. hon tycker att jagh är exrta snygg i min apelsinadidassnyggjacka. man baaa jess.
hon gillar dubbelhakor oxå, det är typ hennes favort kroppsdel, tjo liksom.
jag vill typ ha mörkt hår snart, fast först ska jag ha ljust, då ser vi typ likadana ut säger alla men de är ganska najs eftersom att hon är ganska så snygg. mamma och pappa skrattade åt oss fär några dagar sen för att vi såg så lika ut, då blev vi chockade typ men det va ganska roligt
adidassnyggjackan och mörkt hår liksom
 image423  här har ni henne, min :)

hon bakar in en fläta i mitt hår, det gör ont, aji.
(bonde söker fru va typ bra som vanligt)
typ dubbelpuss

Kommentarer
Postat av: josefine

haha, du är inte heller så dåligt snygg du! :P

2008-05-21 @ 21:58:18
URL: http://joosefiines.blogg.se
Postat av: Sara

Jag såg bonde! ;) Tro det eller ej! Haha..
Första bonden och bögbonden var söta!! ^^

2008-05-22 @ 12:30:56
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0