sommartider hej hej

(imorrn fyller tungan år, då ska vi fira och de ska bli bäst, promise)
jag borde plugga en massa men de gör jag inte och de kommer jag ångra sen det vet jag men jag orkar inte så de får bli en annan dag. har tre bajsiga arbeten att göra, man ba suuuuuuck. typ, faktauppsats, arbetsmiljö uppsats om salongshygien och sen så de jävla caset.. men de kommer gå prima ballerina.
ikväll ska jag träffa milli och chrisse, och vi ska möta antonen när han har jobbat ju. lets hoppas att det blir bra.

jag fick ett panikit mess av millisen nyss, hon glömde sin frisörväska på tåget!!! man ba nooo. men den kommer säkert tillrätta, det måste den ju så då gör den väl de!

är de nån som har nått förslag på vad man kan skriva en faktauppsats om? vad som helst! nån?

(såhär snygg är jag ibland.)
       

nu ska jag snart kika på oc, eller okej.. om en halvtimme^ men puss på er iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0