sweet onsdag

imorse när jag och lollo EGENTLIGEN skulle ha sovmorgon var vi på möte i skolan klockan 08:30. typ godmorgon. sen efter det hade vi håltimmar så vi åkte till stan med de andra till donken och åt glass typ. jag hämtade ut gratis godis från pressbyrån för att jag hade fått ett sms om det typ:) sen tillbaka till skolan och hade lite lektioner, sen håltimmer igen på svenskan då vi chillade i solen. sen data i flera timmar, snnnnnaaaarkk.

idag kunde man ha shorts utan leggins/strumpbyxor, fastän jag hade rödprickiga ben! hihi.
imorgon är det en lektion tidigt tidigt och sen slut på det hela, då ska vi ha picnic i stan och mysa och så. mycket bra! sen måste jag gå till optikern, sen måste jag hämta ut mitt pass.

jag och lollo ska köpa guldkort på grönan, haha. då kan vi hälsa på nico ofta när hon jobbar där! och äta sockervadd och jag ska lära mig åka saker. jag är nämligen fegast och har inte ens åkt stora bergodalbanan, håller mig till slänggungorna, kärlekstunneln och lilla nyckelpigsbergodalbanan.

sen ska vi fira nicopico bananis sia mesy messiaaas på fredag! och mys då! och sen ska jag till landet för de ska bli najs. och jag har hört att de ska bli cirka massor av grader i helgen, alltså värmebölja. sola sola sola.

jag är arg. ibland. typ när jag inte får mina pengar, man ba ursäkta jag är fattig och har inte ens råd med en glass. jag har inga pengar på mobilen och är seriöst HANDIKAPPAD. förlåt om jag inte svarar men ring gärna mig, eller messa utan svar. jag SKA ladda på imorgon:)

nu ska jag duscha, sen äta jordgubbar. bäst!

Kommentarer
Postat av: Sara

Slänggungorna = kärlek!! :D

2008-05-28 @ 19:54:47
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi så sant så sant:) iofs har jag inte åkt dem på grönan på typ fem-tio år men ändå! typ lisebergs!! liseberg=fett med kärlek! puss tutte

2008-05-28 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0