tjing tjong

de känns som att jag precis kommit tillbaka från att ha gått i idee eller ännu värre återuppstått efter att ha dött. inte riktigt kanske man mitt internet har inte funkat och ja.. jag har inte kunnat blogga. men mitt ordspråk: tacka vet ja ploppy.

jag är sugen på tårta.

idag är det tisdag(=chilldag) dvs. två provn och sen en lektion och sen slut. de gick bajs på proven men skit samma.
sen åkte jag och lämna mina kläder på donken för jag är arbetslös typ och de var nära att jag grät men de fanns inga tårar att gråta. så jag köpte glass och betalade sen gick jag utan att ta glassen och fick lixom kuti tillbaka och ta den. sen gick vi till hm. sen sökte jag jobb på br. sen var det en tjej&en kille som gjorde en undersökning och vi fick följa med upp till deras kontor och göra en dryckesundersökning. sen gick vi till buttericks och köpte glass ögon. sen åkte jag hem. jag satt och glodde på ett par hela vägen hem för att jag inte hade något bättre för mig.. sen mötte jag söti ploppi någonstans på vägen och vi taggade till vivo och kirrade toblerone glass. sen mös vi under mitt elefanttäcke hela kvällen och skrev långa fotoark med konster (asså ni som fattar ni fattar, ni som inte fattar ni fattar inte) de var bäst och jag älskar den flickan så de gör ont ibland. sen pratade vi om fetma hela middagen och lite sånt. spelade även in nos/plopp ljud på mobilerna. sen gick hon hem och jag har lixom myst och så. imorgon är det onsdag och de är ganska bra för jag har mini sovmorgon och då ska jag sova.

pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0