trötter

nu är jag världens tröttaste människa.

igår var det torsdag och jag var i skolan, sen var jag duktig och pluggade lite. sen gick jag ut och träffade ploppy och vi vandrade ganska länge! nästan två timmar eller? efter typ 40 min joinade harry oss och vi gick till ica och köpte biscvier. efter typ 20 minuter bestämde vi oss för de för ibland får man lite beslutsångest. men de är skönt att ha någon med samma nosstorlek för då förstår man varandra mycket väl och kan ha det super mysigt lixom!

snart ska jag till skolan och hurta (gymma) sen ha lektioner och så och jag tror jag kommer somna. jag drömde att jag sov i en hundkorg utanför skolan typ hela skoldagen, de sulle vara fett skönt. och idag är det lönedag så vi ska till staden sen, de kommer vara fett mycket folk för de är lönehelg och jag får lön idag, YIPPI!

image425
image426

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0