två nosar som var lixom bra ihop

hejsvejs.
igår var en ploppy dag, sånt gillar vi. vi mös gärnet gånger typ 1000 miljoner vilket innebar bio som var läskig, vi fick lixom feta ryck i benen och låg som bollar och rullade runt och skrek och garvade och nöp varandra i händerna. alltså.. filmen var LÄSKIG. ibland trodde man att man skulle dö. fast en del andra typ sov..öh. efter det skulle vi hem men vi var rädda. två nosar ensam ute i stan lixom? man vet inte vad som kan hända så vi tog det lungt och kom hem levande till slut. sen sov vi sött lite och pratade om livet vilket e najs. jag älskar den tjejen så mycket.

idag var det jobbilijobb på donkelikdonken vilket innebar städa och chilla och så och äta big mac och sen gjorde jag en undersökning på någon dator. sen tror jag inte att det hände något mer kul. det var fint väder och en del barn är jobbiga och det händer mycket på stora toalleten. men nästa gång blivo den sista för mig tror jag om det blir som det blir, annars blir det annorlunda. men iaf ni som inte hälsat på som vill de kom nästa söndag och bara glo och ät. nu ska jag sova imorgon har jag två håltimmar wiiie men de blir gymligym, hurtigt va? de må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0