Victoria goes utomlands

Hejsan!
Sara skriver på order av Vico.
Den snygga flickan sitter nämligen just nu i en bil på väg till Arlanda. Resan går till Grekland och ön Lefkas.

Först ska jag skriva GRATTIS från Vico (och mig) till Nicolina som fyller 17 idag! Grattis sötnosen vår, du är älskad!

Sen ska jag fortsätta inlägget med att hälsa från Vico att hon kommer sakna oss jättemkt och att hon ska sola, bada, äta gott och spana in snygga killar åt oss stackars hemmavarande blekfisar också.
Och det får man ju tacka för, för vi är ju inte alls avundsjuka, nej nej. ;)



Jag hoppas att flygresan går bra och att hotellet, havet och shoppingen är bäst!
Vico, vi kommer sakna dig, men en vecka går fort, snart är vår babe hemma igen, brunare än oss och lika snygg som vanligt! ^^

Victoria är älskad! ♥

Over and out.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0