vilse eller nått

hmm.. de blev ingen prommis för oss, jag pch tungan gick typ vilse så vi hittade inte dit vi skulle tärffas så vi gick runt och letade och hoppades på att hitta nån lärare typ men icke, så vi tänke skriva skyltar som de stog 'enskede gård?' på, så att nån kunde hitta och rädda oss, men vi åkte hem i stället, just nu tror jag tungan är duktig med sina lejon. och jag ska kanske skriva lite på caset om jag orkar eller så gör jag det imorrn och typ gör ingenting nu. ska kanske städa lite, duktigt värre om de blir så liksom.
ikväll blir de solning, simning och bonde söker fru, lycklig i hjärtat typ :)
jag blir hemma i helgen iallafall, har tvekat en massa men nu har jag betämt mig, klokt beslut sa mammi, så jaa.. det va de nog! det blir mys med människorna här hemma istället, naaaaaaaaaaaajsi<3

image422

nej nu ska jag nog städa, och packi lite. PÖÖÖÖÖÖÖSSSS

Kommentarer
Postat av: jagi

FREDAG =)

2008-05-21 @ 13:04:19
Postat av: Anonym

FREDAG !

2008-05-21 @ 13:35:53
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0