25 november

sov hos min älskling igår och vi vaknade av väckarklockan pigga och glada kl tio. lite senare va de dags att åka till hans skola och så fick han prova ut studentmössa och grejs :)
sen promenerade vi och frös ihjäl litegrann och åt mat och sov och åt igen och bakade och åt igen och gosade lite.
 och idag har vi faktiskt varit tillsammans i en månad, hihi :) jag älskar dig<3 du gör mig till världens gladaste :)

imorrn ska jag och ploppis blir hurtnosar igen, jaa vi ska jogga :) på morgonen! hurt. sen blir de apu tror jag? och sen dansi med sabina :) och så är de ju bonde oxå (a) plus att jag måste plugga litegrann.
men sen är de bara torsdag och fredag och sen är de helg och de blir de uppvisning, bakning, surströmming och sånt gosigt :)



nu ska jag ut i snön, pusss<3

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag älskar dig Victoria! <3<3

2008-11-25 @ 22:29:48
URL: http://riegertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0