en död nos typ

tjo, jag är sjuk! det är jätte tråkigt att vara sjuk:(
har feber och ont i huvudet och ont i halsen! och inatt drömde jag massa läskiga drömmar:(
hoppas iaf att jag orkar gå till skolan imorgon, eller skansen alltså! men alonii mothers blir de nog inte ikväll:( men superplopp får spela in det så kan vi kolla på det typ måndag eller tisdag!

var iaf super tråkigt att jag inte kunde vara med igår för de var så länge sedan jag träffade alla nittioettorna:( men sånt är livet!

igår fyllde iaf sabina 17:) grattis gumman! längtar tills jag och vico får våra skolkataloger!

SJUKLINGPUSS

Kommentarer
Postat av: bo

bli friiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk nu bebisnos<3<3

2008-11-09 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0