endast för nicos skull (:

så, idag är de fredag, och veckans typ hemskaste skoldag, man ba kuul? nej fy. först tre timmat religion, kom och döda mig? och sen tre timmar svenska. fast jag smet efter en timme typ, men iallafall (a) redovisade högt och brett och de gick ganska sämst, men nu är de gjort så jag är glad.
snart slutar min pojke jobba och då ska vi hem till honom och äta tacos, sen ska han sola och om vi vågar ska vi färga hans hår oxå! och sen får vi se vad som händer, några 91 och lite andra söta ska på fest, men vi får se hur de blir liiiksom.

två av mina absolut bästa, typ sötaste bilden någonsin, hihi.



ha världens bästa fredagkväll, för det tänker jag ha! <3

Kommentarer
Postat av: twin

haha, jadu (a) söta och söta..

men jag vet att jag älskar dig, galet<3

2008-11-14 @ 17:11:23
URL: http://nicolinaas.blogg.se/
Postat av: nicos vicoooo

och jag vet att jag älskar dig, att jag alltid har gjort och alltid kommer göra :) <3

2008-11-14 @ 17:14:23
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0