freeeiiidaagggg

tjo, idag är det fredag:) en mycket kall sådan.. typ frös ihjäl både imorse när jag gick till bussen, när jag väntade på en mycket försenad buss i tio minuter och när jag vandrade hem.. Och seriöst, VAD ska man göra om de blir ännu kallare? jag har redan fetaste jackan, jag har vantar och luva.. okej jag har inga bra skor och hade strumpbyxor idag.. men annars lixom? vad gör man?:( hatar hatar hatar att det är kallt..
den som uppfann en dunburka (alltså en burka av dun) skulle få nobelpris asså.

nu ska jag typ duscha tänkte jag, sen när bo är hemma ska jag kila hem till henne typ. sen ska vi till thomasbo och käka middag, mys. hoppas det inte är alltför kallt ikväl..

idag hade jag utvecklingssamtal:) det gick typ helt okej tror jag!  eller hon sa att jag var duktig men jag har typ g i allt. sen sa hon att jag var ganska livlig. men att de inte gjorde något.
hon frågade om jag gillade alla i klassen? jag sa: självfallet.. fast de menar jjag ju inte alls...

puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, tutt, du är allt rolig du. ;) <33

2008-11-21 @ 16:08:29
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi man blir ju som man umgås lill vänster(a)

2008-11-23 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0