gos

jag har haft braig helg, har bara myst runt typ. i fredags blev mysmiddag med min älskling och sen idol, godis och tp hos nico, fick träffa felix och stefan (:D) och de va typ galet länge sen sist. vi pomenerade hem när alla, eller kanske bara jag? höll på att somna.
vaknade tidigt på lördagmorgonen men somnade om en stund som tur va, åkte och handlade lite mati och sånt, sen solade jag och systeryster, och vi blev nog liiite bruna iallafall (a) sen kom mina underbaringar till mig och vi bakade paj och sov lite och sånt, sen blev de surströmmingsmiddag och nej, de luktade inte gott i vårat hus. men mitt rum klarade sig, vilket var ganska skönt när vi skulle sova där sen :D vaknade upp bredvid världens bästa jättetidigt för att vi skulle upp och hoppa tidigt båda två. vi åt lite och sen åkte jag till kyrkan och träffade alla konfirmander och bäääästa tungan som jag har saknat och bästis såklart. vi åt lussebullar, gjorde piroger och sjöng lite och så, och ritade fina porträtt som hänger på väggen nu.
jag har precis satt upp jossas hår till dansuppvisningen, och jag och mamma håller på att baka lussebullar, de är ju liksom första advent :D
inget ensam mamma ikväll men vi får väl hoppas att vi överlever ändå..
puss!

min<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0