home to ploppie

tjo nos. nu är jag hemma hos boi och vi har precis kikat ensam mamma:) de var final och sista avnsittet, jag tycker att alla gjorde bra val. sötast var lätt anette och rickard!!! asså sjukt söta, vill gå på deras bröllop!
fett sorgligt det kommer bli nu alla söndagar framöver:(

vi försöker iaf kolla på intervjuerna med mammorna på tv3s hemsida, men den dampar, så vene om vi orkar de just nu.. segt.

en annan sak som jag tycker är fett dåligt: att ljudet på tvn när de blir reklamn höjs alltid jätte mycket, störande typii!!

nu kom ploppi tillbaka:)

jag är brunett nu. fast de behövs färgas en gång till typ, för de är lite fläckigt:) men jag är nöjd iaf, lite ovant.

ploppi har inget att hälsa, vi har käkat b&j half baked, det smkade prima i kistan!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0