måndag vinter

wiie äntligen fungerar publish me!
jag är hemma hos pappi men har med mig en dator hit så internet funkar, iaf lite! plopp har hålt ställningen bra här annars:)
idag är det måndag, var sjukt död imorse och ställde om klockan i sömnen som vanligt, inte bra, inte bra! men kom upp efter ett tag. var SJUUKT kallt ute, typ seriöst dog! tacka vettja tjockisjackan!
började 08:00 med kemi, snark. sen gympa och lite engelska och sånt! hade livskunskap som sista lektion och kollade på en film om en tjej som blev mobbad för hon hade big nose och hennes var mindre än min:s
sen slutade vi och det var bajs kallt ute, då är man inte lockad att gå ut, skulle hellre stanna i skolan ett helt dygn typ. och det var halt ute också, gjorde värsta vurpan idag, men som tur var räddade slevy mig så jag klamradde mig fast vid henne.
nu försöker jag plugga lite matte, men det går ju inte speciellt bra. vette fan hur man gör kurvkonstruktioner med derivatan. någon som vet? har som sagt prov imorgon=ångest.

och det är kallt ute plus att mitt fönster är öppet. jag fryser.
nu ska jag försöka plugga lite till tror jag minsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0