meet me half way

idag fick jag sovmorgon och de va typ jätteskönt så nu är jag ganska utvilad tror jag :D ska försöka att inte somna nått idag, får väl se hur de blir (:
ska strax pallra mig till bup, men först ska jag ut med min goshund.
och eftersom att jag har världens bästa pojkvän så kommer han och hämtar mig sen, då ska vi hem och se bonde och äta pannkakor och plugga jobbig religion och kanske jogga med bo och typ mysa lite och så.
jag har lite ångest över min lugg oxå, den är ganska fin, men asså.. jag ser fett konstig ut :O jaja, kunde varit värre.
jag har hittat min ipod oxå, så jag är lite lycklig (a)
och min syster är numera brunett, typ fint liksom!



puss söta,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0