pussbo

hej bloggi. nu är jag hemma hos bebistina och jag har snott hennes dator.. hon pluggar. snart ska jag joina henne:) sen ska vi laga sushi och sen ska vi kolla bonde och ba chillla!!!!

de är mörkt ute:( idag är jag frisk. typ.

imorgon blir de gymnasiemässan för oss och de ska bli kul. hoppas alla 93or är glada och vågar prata med oss!! asså hoppas vi inte ser för läskiga ut, men de tror jag inte.. sen blir de skola igen typ 2 lektioner. sen på kvällen blir de ensam mammi med bo&bo, mys. och kanske joggning!!!!!! (om vi orkar alltså i mörkret och leran och med läskiga gubbar som kollar och bo får panik och kutar och kissnödigheter och grejer.) men vi måste komma igen.. armmusklerna.....


......armmusklerna.........


jag har skaffat en ny blogg:):):)

tinas dator är coool. och vi är coola.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tutt, vad är det för blogg :o :D

2008-11-12 @ 19:10:49
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: mill

aaaaaaaarrrrrrrrmmmmmmuuuuuuuuussssssklerna

2008-11-13 @ 16:52:13
URL: http://matsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0