söndag

och nu är helgen slut, ska snart hoppa i säng men först måste jag kika på engelskaläxan, kul.
i fredags va vi hos min älskling och det va trevligt, tack för att du finns<3 och 91, jag älskar er.
lördagen blev typ som en söndag :O vi segade runt hela dagen, enda tills vi skulle till pojkens farmor och farfar, mathias följde med och fnissade hela kvällen, och jag fick se söta foton och vi åt gott och kikade lite på tv, sen hämtade vi deras föräldrar på centralen.
när vi kom hem fick jag äääntligen se bonde, lite lycka typ^ hihi.
och idag har vi strosat i stan och thomas kikade på en ny mobil. sen blev det mat och ensam mamma med boi såklart :D och b&j, och det är ju galet gott :)
och nu blir de nog sängen så att jag överlever min härliga skoldag imorrn..

(min sötnos är den bästa som finns<3)


Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är det bästa som finns Vico! <3<3<3<3

2008-11-24 @ 08:34:10
URL: http://riegertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0