sri lanka torsdag

förlåt för att jag är en dålig uppdaterare! tack för att bo är en bra sådan:)
jag har varit ledig idag, hade sri lanka dag. då ska man jobba och sedan ge pengarna till skolan.. men jag jobbade inte så mycket:P eller inget arbete som gav pengar iaf, mest arbete som typ bröt ner ens hjärna totalt inifrån.. typ. jo jag har varit barnvakt och byggt kojji och fått lite slantar!

men de känns iaf som att det är helg, eller att det är måndag imorgon, känns as skumt! men de är ju fredaaaggg, yippi:)

idag har jag ätit ihjäl mig på pepparkaksdeg så jag har haft ont i magen typ heli dagen, man ba aj! och mitt hår är lite grönt, men jag orkar inte göra något åt de! det kan gott vara de ett litet tag till om de känner för de:)

nu ska jag plugga lite logaritmer och sådant trevligt. eller inte:(

nospuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0